Terugreis v.a. Vammerviken – Enschede - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Jan & Attje Boom - WaarBenJij.nu Terugreis v.a. Vammerviken – Enschede - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Jan & Attje Boom - WaarBenJij.nu

Terugreis v.a. Vammerviken – Enschede

Blijf op de hoogte en volg Jan & Attje

06 Juli 2014 | Zweden, Gotenburg

Vanmorgen relaxed en DROOG de tent opgebroken op camping Vammerviken. Ook onze vrienden uit Lindau, Uly en Michael, vertrokken richting Särna, dus daar konden we nog even afscheid van nemen. Waarschijnlijk zien we hen volgend jaar weer op Vammerviken!! Rond het middaguur waren we in Göteborg en konden we rond 3 uur op het schip, waar we ’s avonds heerlijk hebben gegeten en lekker hebben gerelaxed. Morgen om 9.15 uur hopen we Kiel binnen te lopen en dan is het weer in een streep naar huis!
Evaluerend hebben we, ondanks een paar slechte dagen, toch een hele mooie vakantie gehad. Het weer was in Tromsö en in Mora niet echt mooi, we hebben daar dan ook in een hut gebivakeerd, maar voor de rest en vooral de laatste week, was het best mooi weer. We hebben veel leuke gebieden in Zweden en Noorwegen ontdekt, vooral in het hoge noorden hadden we veel nieuwe streken te bekijken. Ook hebben we veel leuke ontmoetingen gehad met mensen die ook Zweden of Noorwegen als vakantieland-ideaal hebben!!
De halve marathon in Tromsö was een ervaring op zich, het is toch wel apart om midden in de nacht, bij daglicht, een wedstrijd te lopen. En het was leuk om die wedstrijd als reisdoel te hebben. Verder is het altijd leuk om overal een training af te werken, want tijdens het lopen kom je toch altijd weer op bijzondere plaatsen of krijg je prachtige vergezichten op de koop toe. Kortom, we hebben een fijne (sport)vakantie gehad, maar vinden het ook weer fijn om morgen weer de sleutel van onze eigen voordeur weer om te draaien en lekker te kunnen genieten van de luxe in ons eigen huis. En........om onze Bruno weer bij ons te hebben, als heeft ie het waarschijnlijk ook best wel naar de zin gehad bij de oppas!!

• 06 Juli 2014 - 23:30

Henk Lammers:

Welkom thuis
    Ik heb met veel plezier en interesse jullie reisverslagen gelezen, erg leuk.