Dinsdag 10 juni - Reisverslag uit Vallvik, Zweden van Jan & Attje Boom - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 juni - Reisverslag uit Vallvik, Zweden van Jan & Attje Boom - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 juni

Blijf op de hoogte en volg Jan & Attje

11 Juni 2014 | Zweden, Vallvik

Vanochtend op tijd opgestaan om te kunnen ontbijten, want we zijn er gisteren achtergekomen dat alle bejaarden die er in Nederland zijn, op reis zijn met een bus naar Scandinavie, pffff!!!
Van de boot afgereden en onthaast in Goteborg c.q. Zweden, prachtig mooi weer de hele dag. Na bijna 600 km gearriveerd aan de Botnische Golf kust op Vallvik camping, zo’n 20 km ten zuiden van Söderhamn, een prachtige, maar eenvoudige camping, direct aan het water, waar we de enige gasten zijn. Morgen hier maar es een stukje hardlopen en op de mountainbike de omgeving verkennen.

Jan & Attje

Wij zijn allebei Scandinavie liefhebbers, houden van de rust en de natuur van het noorden. We komen al zo'n 30 jaar in Zweden. We zijn nogal sportief, Jan fietst en ik ben een hardloper. Het doel van de komende reis naar Zweden is de Midnight Sun Marathon in Tromso, Noorwegen, waar ik de halve marathon ga lopen.

Actief sinds 23 Mei 2014