Voorbereiding - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jan & Attje Boom - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jan & Attje Boom - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Jan & Attje

07 Juni 2014 | Nederland, Enschede

De laatste week voor onze vakantie was een drukke week, i.v.m. ziekte en veel werk. Gisteren dan maar es begonnen met de voorbereiding: kampeerspullen tevoorschijn halen en even checken, vandaag de andere spullen zoals kleding etc. bij elkaar zoeken.
Jan heeft vandaag de kampeerspullen al in de auto gepakt, elke keer is het weer een enorme berg wat er mee moet op kampeervakantie, maar het is weer gelukt om alles in de auto te krijgen. Morgen de laatste dingetjes nog erbij en dan maandag rond een uur of 10: vertrek!!!!

Jan & Attje

Wij zijn allebei Scandinavie liefhebbers, houden van de rust en de natuur van het noorden. We komen al zo'n 30 jaar in Zweden. We zijn nogal sportief, Jan fietst en ik ben een hardloper. Het doel van de komende reis naar Zweden is de Midnight Sun Marathon in Tromso, Noorwegen, waar ik de halve marathon ga lopen.

Actief sinds 23 Mei 2014